نگاشته شده توسط: کری ورتیس کایا | ژوئیه 5, 2008

پیچیده

پیچیده‌ی طبیعت و تکنولوژی

پیچیده‌ی طبیعت و تکنولوژی

بنظرم از خصوصیات این عکس وجود موجودی زنده(انسان) در طبیعت و بین دستگاه‌ها است که اسم عکس نیز بر همین مبنا انتخاب شده؛

ویژگی بعدی شاید ضد نور بودن عکس که باعث جلوگیری از سردرگمی بیننده برای پی‌بردن به موضوع عکس شده و با توجه به اسم عکس یک موضوع کلی را به سادگی بیان کرده است.

پ.ن: نوشتن در بخش فوتوآنالیز را شروع کردم و امیدوارم شما این بخش را هرچی بیشتر دنبال کنید و به ما راهنمایی کنید و نویسندگان فوتوبلاگ در این بخش بیشتر فعالیت کنند٬ که باعث پیشرفت در عکاسی می‌شود.

پ.ن: اگر اشکالی در اینجا میبینید٬ خوشحال میشم من را در جریان بذارید؛ پرهام: parhum.kh@gmail.com

Responses

  1. ایول،خیلی خوب شد…

    توچاله؟معلومه که همش میری توچال

    ما ایندفعه میریم فیروز کوه(روستای لزور)ببینم چی می تونم عکس بگیرم؟!!!

  2. راستی پرهام،مال تو لوگین شد…
    مال من نشد…

    ولی خوش به حالت که تونستی…
    اما سایت که داده بودی(همون مطالب لوگین شدن وردپرس و بلاگر)
    مراحل رو انجام دادم و جواب نداد…

    نمی دونم چیکار باید بکنیم…ممکنه بریم سیستم بلاگ جدید؟!!!

    ~پرهام:
    سلام، نه ما جایی نمیریم. شما باید با فیلترشکن لاگین بشی و تیک گزینه «من را بخاطر بسپار» را هم بزنی تا دیگه هی نخوای لاگین بشی.
    من خودم از سیستم های مترجم استفاده کردم. بورو به این آدرس: http://www.google.com/translate_t در قسمت Translate a Web Page آدرس صفحه‌ی ورود به قسمت مدیریت وورد پرس را وارد کن و زبان را اینگونه انتخاب کن English to Swedish و دکمه Translate را بزن و وارد شو…

  3. پست جدید: پروژه گیگاپنیزاسیون ایران (قسمت دوم) + 2 هدیه:

    http://payamspot.blogspot.com/2008/07/blog-post.html

    مشتاقانه منتظر نظراتتان هستم.
    پیام

  4. بابا ای ولی عجب عکسهایی


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

