نگاشته شده توسط: کری ورتیس کایا | اوت 18, 2008

ساز من – سنتور

سنتور (1)

سنتور (1)

به یقین میگم٬ عکاسی یعنی کادر بندی خوب٬ نور هم که وسیله‌ی عکاس؛

چنتا عکس از ساز «سنتور» گرفتم٬ به‌نظرم خوب شده؛ خوشحال می‌کنید اگر نظرتون را بگید.

پ.ن 1: من سازی نمی‌زنم٬ فقط اسم مطلب را گذاشتم ساز من٬

این عکس‌ها را هم تقدیم می‌کنم به دوست خوبم امیر که با سنتور رابطه‌ی زیبایی دارد.

پ.ن 2: اعضا سایت که تا به حال فعالیتی نداشتند اگر تا یک ماه دیگر مطلبی در سایت ارسال نکنند از فوتوبلاگ حذف می‌شوند.

سنتور (2)

سنتور (2)

سنتور (3)

سنتور (3)

Responses

  1. بابا پرهام سنتوری ! حال هانیه چطوره ؟!!!!!!!

  2. axha khoob shodan taar ha ke nazdike ham hastan halate ghashangi ijad kardan albate entekhabe zavieo kadre khoob ham kheyli moaser boode , too ax shomare 3 saye hayi ke oftade ham khoob shode

  3. سلام،
    عکس خوبیه،فوکوس خوبه

    موفق باشی

  4. axhaa kheyli khooban, makhsoosan dar axi ke dast daresh dide mishe harekate mezrab effecte jaalebi daare. kheyli mamnoon ke in ax ro beman taghdim kardi

    movafagh baashi

    • Terrific We;obg&#8230lGreat continue by, I easily handed the phenomenal in relation to several colleague which have earlier experienced just a little researching connected to be able to who. Not to indicate the first actually focussed upon lots of people supper once recentl…

  5. منم سنتور میزنم.

  6. سلام عکس های خوبی گرفتید لطفا اگر میشه از نمای از سنتور عکس بگیرید که خرکهای سیم های سفید در معرض دید وصفحه سنتوردر زمینه باشه یا کاملتر منظورمو برسونم از نمای جانبی سمت سیم گیریها

  7. AGE KAMELTAR BUD KHUB BUD WALI INAM GHASHANGE

  8. سلام عکس های قشنگیه ممنونم

  9. سلام من هم از 9 سالگی سنتور میزنم و الان 25 سالمه که دارم فوق لیسانس موسیقی مو میگیرم به جوانان و نو جوانان عزیز پیشنهاد میکنم که به سمت و سوی موسیقی سنتی بروند ممنون و عکس های قشنگی هست اما خودمونیما این عکس ها رو از جای دیگه گرفتی و عکس از ساز خودت نیست من بالا ترین قیمت ساز رو دادم که 7 ملیون قیمتشه سازو ببینی با چشمات حرف میزنه اما بازم قشنگه

  10. eyvale khoub boud valy kam boud

    • Bare hyggelig om du lot deg inspirere av Hello Kitty kanee!Kommkr til Ã¥ stikke innom deg flere ganger, da jeg er spent pÃ¥ teppet som er under utforming :)God helg!

  11. فراخوان سومين جشنواره شوق ديدار با موضوع نماز در دو رشته عكاسي و طراحي پستر تا پنجم مهرماه ااعلام شد. براي كسب اطلاعات بيشتر به http://www.shogheniyaz.ir مراجعه كنيد

  12. سلام،
    منم چند ساله که سنتور می‌نوازم و عاشق سازمم.
    از عکسی که حرکت مضرابو نشون میده خیلی خوشم اومد.ای کاش همین حالتو از نمای جانبی هم نشون می‌دادید. کلاً عکس‌هایی را که حرکتو نشون میدن دوست دارم. خودمم زیاد عکس می‌گیرم. البته از طبیعت…
    با تشکر و آرزوی موفقیت

  13. نقطه‌ی مشترک مطلب من و مطلب شما همین سنتور است! من هم با پستی در رابطه با موسیقی بروز شده‌ام.

    عکس خیلی زیبایی بود. آدم هوس می‌کند!

  14. سلام منم عاشق موسیقیم ولی دیر موسیقیو شروع کردم حدودا دوساله حالام 22سالمه من یزدیم توی شهر ما موسیقی هنوز جا نیفتاده از عزیزان خواهشمندم موسیقی اصیلمونو ترویج بدن داره فراموش میشه با تشکر

    • Free info like this is an apple from the tree of kndelwoge. Sinful?

    • Hej ChristofferJeg var desværre forhindret i at komme til reboot 9.0. Jeg er helt enig i hvad ham Patterson siger – jeg vil trække den videre og sige at virksomheder skal være digitalt tilstede pÃ¥ samme mÃ¥de som de er IRL. AltsÃ¥ stop med at: “vi skal lige prøve lidt online” til at tage konsekvensen og erkende at en tanke, et problem ogsÃ¥ godt kan starte virtuelt. Derfor skal de ogsÃ¥ navigere digitalt nÃ¥r de fokusere pÃ¥ kommunikation og netværk.


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

